Rozwiązania dla górnictwa

Rozjazd obrotowy pneumatyczny – I140V+N

Bazując na sprawdzonej konstrukcji mechanicznych układów przełączających, opracowaliśmy wersję rozjazdu z nowoczesnym sterowaniem pneumatycznym, która łączy niezawodność z wygodą użytkowania. System ten gwarantuje łatwy montaż, długą żywotność oraz bezawaryjną pracę, nawet w wymagających warunkach eksploatacyjnych.

Dzięki zastosowaniu czujnika torowego, zwrotnica pneumatyczna automatycznie odbiera sygnał z nadjeżdżającego pojazdu, co eliminuje konieczność manualnego przełączania – kierowca nie musi opuszczać pojazdu, aby zmienić tor jazdy.

Rozjazd obrotowy pneumatyczny

  • Typ: symetryczny przełącznik obrotowy
  • Profil: I140V+N – przystosowany do dużych obciążeń
  • Zakres obrotu języka: ok. 180°
  • Mechanizm sterowania: siłownik pneumatyczny o niskich wymaganiach konserwacyjnych
  • Zastosowanie:
    • rozwidlenia symetryczne
    • segmenty łukowe o kącie 10° (prawe lub lewe odgałęzienia)

Rozjazd I140V+N to idealne rozwiązanie dla systemów torowych, gdzie liczy się efektywność, niezawodność oraz minimalna obsługa techniczna.

Dane techniczne - do weryfikacji!

Profil szyny I140E+N
Szerokość około 1510 mm
Wysokość około 614 mm
Długość około 2200 mm
Instalacja symetryczna Montaż po lewej lub prawej stronie (z łukiem 10°)

Rozjazd obrotowy dwupozycyjny pneumatyczny I140V+N

Zwrotnica ta, zbudowana na bazie profilu I140V+N, stosowana jest jako prawe lub lewe odgałęzienie linii kolejowej. Posiada pneumatycznie obracany język, który umożliwia wybór między jazdą na wprost a skrętem w lewo lub w prawo.

Dane techniczne

 

Profil szynyI140E+N 
Szerokośćokoło 1,122 mm 
Wysokość około 660 mm 
Długość około 3062 mm 
Wymiar rozwarcia / kąt rozwarcia
Wymiar rozprzestrzenienia / kąt rozprzestrzenienia 
Napęd / sterowaniepneumatyczny z bezolejowym, suchym sprężonym powietrzem 
Ciśnienie roboczemin. 4 bary / maks. 8 bar 
Wagaokoło 770kg 

Pneumatyczny rozjazd obrotowy trójdrogowy I140V+N

Przełącznik ten, oparty na profilu I140V+N, stosowany jest w rozjazdach o trzech kierunkach jazdy na linii kolejowej. Wyposażony jest w pneumatycznie obracany język, który umożliwia wybór między jazdą na wprost, skrętem w lewo lub w prawo.

Dane techniczne

 

Profil szynyI140E+N 
Szerokośćokoło 1670 mm 
Wysokość około 775 mm 
Długość około 3050 mm 
Wymiar rozwarcia / kąt rozwarcia
2 x 14° 
Napęd / sterowaniepneumatyczny z bezolejowym, suchym sprężonym powietrzem 
Ciśnienie robocze: min. 4 bary / maks. 8 bar 
Wagaokoło 1000 kg